Chanel Rouge Gloss

其實我係一個面青口唇白的人,亦都係有好深色嘅唇色!
能可係我細細個嘅時間唔識落妝一定要落埋唇部!所以令我好困擾!
好lucky 地比我發現到Chanel 呢支lipgloss 
其實我每日出街前都要搽唇膏出街,因為咁樣先會令我面色冇咁蒼白!而我用左Chanel lipgloss 可以hold到耐,食完野都唔會甩哂色!仲可以唔洗再補色添!
佢仲有19隻色揀! 
而我就用左17號色! 

推介佢嘅原因:唇膏幻化唇彩,二合一的超越感受。首款把亮澤光感與濃烈色彩完美結合的唇彩。一按出色的經典漆黑外形設計,延續ROUGE ALLURE的美麗傳奇。為鍾情唇膏的女性而設的唇彩,同時也是為鍾情唇彩的女性而設的唇膏。
.高濃度的幼細色素粒子,讓色彩更顯炫亮、鮮明及純淨。
.集結薄膜聚合物與琉璃光珠,如鏡子般將明亮的光線折射及放大,締造豐盈亮澤效果 。
.集結兩種聚合物,保持色澤持久,維持唇妝亮澤無瑕。
.獨特的修護配方結合蘇木植物精華、綠茶修護油及維他命E衍生物,保護同時滋潤雙唇。
 
使用方法:締造豐盈亮澤效果:像唇膏一樣,塗上ROUGE ALLURE GLOSS閃漾亮澤唇彩前,先以同色系的唇線筆描繪唇形。

要打造持久驚艷的妝效(炫目亮澤效果):與同色系的ROUGE ALLURE閃漾亮澤唇膏或ROUGE ALLURE VELVET啞緻柔滑唇膏一同使用,提升色彩鮮明求度及持久度。

 chanel website : http://www.chanel.com/zh_HK/



留言

熱門文章