BeauStyle「Pro-Lase」永久任脫 想點脫 就點脫

由於我手指毛毛太多了~自己都頂唔順自己!
毛毛真係令我困擾左好耐!所以要做下脫毛毛了!

所以今日上左去BeauStyle 脫手毛,而且仲聽聞BeauStyle全線採用國際頂尖激光脫毛科技「Pro-Lase,能達至更快速省時,冰感無痛的脫毛新體驗。




而且仲引入左革命性脫毛科技「Pro-Lase」,以先進科技打破傳統框架,提供一個更好選擇!
原來每位治療師仲均受過 「國際一級儀器專業使用培訓」
上到去BeauStyle 一入門口可以比我感覺到環境雅緻幽靜同平靜嘅感覺!

而且仲有杯好香嘅花茶比我飲,令我整個人即刻放鬆哂所有緊長嘅心情~


BeauStyle, 原來已經經營左14 年歷史,

14 年激光脫毛經驗,係一個「信心標誌」。




門面好乾淨清爽,令我感到舒服舒適!



一去到呢度嘅接代員小姐好細心咁對待我!
點解我會咁講?
因為我一去到只係講我約左幾點做脱毛,佢已經知道我係邊位(我係第一次黎架)









大家睇下我做之前係勁多手毛的~
而「Pro-Lase」呢部機吸引我嘅地方就係採用「選擇性光熱」脫毛技術,只會對毛髮的黑色素產生作用,不會損傷周邊的皮膚,不會造成敏感或紅腫,亦不會產生色素沉著。



首先治療師幫我用剃刀將毛髮剃掉至合適長度,然後將我雙手抹上冰涼的啫喱。




BeauStyle「Pro-Lase」是現時全球頂尖科研結晶的脫毛科技,波長更深,以特定的波長 808nm 激光通過皮膚穿透至真皮的深層直達毛髮根部底層,更有效追擊深層毛髮,無論粗幼及不同深度毛髮也能達至極佳脫毛效果。

「Pro-Lase」激光治療槍頭面積達 10mm x 17mm,接觸面更大及輸出頻率更高,達至 10 倍於一般激光脫毛技術之去除毛髮的驚人速度,更有效地縮短療程時間。採用先進藍寶石可接觸式皮膚製冷技術,療程中稀有的「藍寶石冷凍 Light Sheer」緊貼皮膚,使局部表皮冷卻至 0 度以下,不損周邊皮膚組織,亦不會產生色素沉著 。「Pro-Lase」能達至極佳脫毛效果,是現時

全球頂尖脫毛科技不二之選。




BeauStyle「Pro-Lase」係專為東方人而設的脫毛科技,設有膚色追蹤系統,
可針對不同東方人膚色,調節至最佳 脫毛效果,是業內領先科技首選。
佢擁有更出色 「Pro-Lase」科研技術突破,脫毛同時可以嫩白,緊緻皮膚及收細毛孔,意想不到的脫毛新體驗。 

大家睇下我有做同冇做嘅分別幾大,做完明顯手白淨左好多!





環境十分舒適,做完個咁Relax脫毛療程之後仲有個咁靚嘅地方比我化個妝去街街,真係十分滿意





而且佢地仲做到佢地公司嘅服務宗旨確保每位顧客都能得到最佳效果


C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\beaustyle banner epilation_v5-09.jpg
這次係到訪的是旺角分店,
現時Beaustyle 更有推廣優惠,
激光脫毛只需$288 送終生保養 
還立刻可享BeauStyle 808nm 
激光永久脫毛療程『其他部位 5折優惠。



Beaustyle連結︰http://www.beau-style.com.hk



1) 旺角彌敦道611-615號飛達中心19樓02-03室
2) 尖沙咀山林道22-26號閣樓全層
3) 銅鑼灣怡和街56-58號新基商業中心17樓全層


*療程由Beaustyle 所提供*

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************









留言

熱門文章