以為濕疹咩療程都唔可以做? ~ GLOW PLUS MEDIC SKIN CENTRE SilkPeel ™️ 醫學級精華液負壓深層導入 ~ 鎮靜我肌膚上的濕疹,皮膚好似飲飽水,勁水潤

濕疹肌可以做咩療程

早前到 GLOW PLUS MEDIC SKIN CENTRE 諗住做佢地皇牌  #混合式的治療 去改善面上 #凹凸洞 ,點知濕疹發作😔冇得做!

以為濕疹咩療程都唔可以做啦!

點知,助護好好呀!佢介紹左我做 SilkPeel ™️ 醫學級精華液負壓深層導入

 

這款療程係利用獨一無二專利的傳遞 HandPiece 結合醫療級別鑽石治療頭, 加上微雕壓縮空氣, 用真空吸器達到 Dermalinfusion™️, 能去除老化的角質層同時還可針對各種不同的肌膚狀況,導入適合的營養精華素。SilkPeel®️ 鑽石磨皮+精華液導入療法是一種受美國FDA認證的無創式真空嫩膚療法。

SilkPeel ™️ 醫學級精華液負壓深層導入

合共4種精華液 :

保濕精華液

淡斑精華液

C精華液

淨化精華液

 

主要針對問題: 乾燥缺水, 黑頭粉刺, 暗瘡 , 油脂旺盛 , 色斑及膚色暗沉

 

由於我濕疹正在發作,美容師幫我用了保濕精華液導入,在過程中唔會有太大感覺,仲好舒服😌,而完成後可以鎮靜我肌膚上的濕疹,皮膚好似飲飽水,勁水潤,讓膚色透亮白淨!

 

重點係 Glow Plus Medic Skin Centre 係唔會 hard sell 架,全部助護及醫生都好 nice ,每次去完都好有親切感,仲會 send WhatsApp 跟進我皮膚狀態添,值得一讚👍🏻

 

 

Glow Plus Medic Skin Centre醫學皮膚中心

香港銅鑼灣耀華街25號丹納中心14A

電話: 28661251

Whatsapp: 63648356

https://glow-plus.com















留言

熱門文章