EGLIPS彩妝分享

就黎到聖誕節!等琪琪試下用EGLIPS化妝品去迎接今個聖誕節!
相信有留意我嘅朋友仔都知道我係一個勁鐘意韓國產品嘅野!



首先我會同我平時用開嘅護膚品搽上面上之後,就用我啱啱就到手嘅化妝品喇~~

EGLIPS Volume BB Foundation 



呢盒BB Cushion個盒唔單止靚,而且成份仲好好添!



EGLIPS Volume BB Foundation含有10%的玫瑰花水,可以令到面部充滿份。而且仲有3重功效包括: (防止外線,美白,改善皺紋) 可以多方面保護皮膚,仲含有專利的7種莓的成份,令皮膚充滿光澤感。

因為含有含草,五倍子,柿葉等成份等等。所以可以令整個妝有完美遮瑕效果之外,仲可以有收緊、緊緻肌膚嘅功效添~~

大家睇下使用完同使用後嘅分別係咪皮膚明顯靚左同白左呢?



接住落黎到左眼妝喇~~呢一PART好重要,因為眼睛係我地女性嘅靈魂之窗!

EGLIPS Ultra Auto Gel  Eye Liner 



呢支 Gel  Eye Liner唔單止筆芯柔順仲含有少量珠光,以及出色嘅顯色度高,可以令到我嘅眼睛更加有精神。而且仲有防水同防油嘅功能亦都可以維持到24小時添~~咁嘅價錢做到咁多個效果都算唔錯啦!!!



 EGLIPS Max Volume Mascara 

內涵有GUM嘅成份可以領到眼睫毛拉長之外,亦含有植物WAX可以填補眼睫毛與眼睫毛之間的縫隙、可以令我嘅睫毛油豐滿感添。



佢嘅成份真係好吸引~~(包括: 蜂皇漿提取物、黑豆提取物、菊花提取物等等...)可以提供我眼睫毛豐富營養同睫毛拉長之外,仲有強效嘅防水功能,令我個眼妝可以唯持到一日~~


EGLIPS Apple Fit Blusher 

呢盒胭粉化緊妝係唔會四周圍飛,而且EGLIPS Apple Fit Blusher偽用壓縮型嘅製作方法令粉質



大家睇我搽左胭脂係咪面色即時變紅潤左好多呢?


到搽埋個咁仔就可以出得街喇!
今次我用左2支唇膏2隻色,做出呢個咬唇妝!

EGLIPS Lolly Flower Lipstick

呢支Lipstick 含維生素E、乳木果油,可以令唇有深層保濕嘅效果。加止精選嘅玫瑰果油,更加滋潤雙唇。而且霜狀質地,令我感到輕柔舒服嘅感覺!


EGLIPS Real Color Lip Stick

佢總共分有水潤豐滿、滋潤、清爽3個系列。用上親膚性極強嘅成份,可以撫平嘴唇唇紋、角質,更可以令雙唇變得更柔軟。
而且呢支唇膏當中含有玫瑰油、植物油、維他命E,可以令嘴唇唔會乾燥,更可以保持水潤添!


好喇!終於化完個妝喇!可以去街街喇!今日係星期日,相信好多朋友仔都會同我一樣一齊去街街!話唔定我地一陣先呢!


化妝品購買點:KC korea, KC mall, KC Plus, KC outlet
化妝品品牌:Eglips

此產品是KC Korea提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Karine Beauty Wonderland- 琪琪 生活上的點滴
weshare IG: karine beauty wonderland

留言

熱門文章