琪琪紋內眼線小分享

相信係女性都想有亮晶晶嘅眼神!琪琪因為呢個原因去左紋內眼線,而且返工前唔想用太多時間去化妝,所以就去左紋內眼線喇!

今次去左SK Miracle Eyebrow Design度紋內眼線!去到店舖雖然唔係好大,但勝在設備俱全!



一入到去比我感覺到好舒服嘅感覺,而且Kitty仲好好人添!雖然佢冇大型舖頭格調高雅,但佢有份親切感!


而且d燈飾仲好靚添,訓係度望住真感覺到高尚嘅感覺!(哈哈,只係我自己覺得,勿笑我低B)


準備做喇(好緊張)!比大家睇下我做之前個衰樣啦!


因為我係好怕痛,所以好緊張同好驚!但Kitty好細心地幫我搽麻醉藥,同我傾計分散我的注意力!所以我先冇咁驚!


終於做完喇!原來真係一d都唔痛,仲唔腫添!只係感覺到有d野係眼度吉下吉下嘅感覺!


大家睇下我似唔似做完?仲有我其實係零化妝架!係咪唔覺得呢?我平時唔劃內眼線會比人話我係咪好攰,但自從紋完之後個個朋友都我覺得我精神左!唔知大家又覺唔覺得很呢?

想知更多資料?再睇埋落去啦!


琪琪給大家更多嘅優惠,如果大家去任何療程只要出示此文章更可以享有9折優惠

地址:尖沙咀漆咸道南45號其士大廈尖東堡商場地庫B85鋪~
扶手電梯落去向前直行轉左邊行幾間就到

溫馨提示:店舖係中央冷氣比較凍,如有同行陪伴朋友請帶備外套呀!





免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Karine Beauty Wonderland- 琪琪 生活上的點滴
E-mail :  Karine0626@yahoo.com.hk




留言

熱門文章