1550之變回BB肌

早前出席左Clinique DeLight 活動認識到1550激光療程~而近日因為工作壓力出左好多暗瘡,攪到成面都係暗瘡印,所以就去左Clinique DeLight 試下激光療程!


一去到Clinique DeLight 成間舖都白雪雪好舒服嘅感覺(如果識我嘅人都知我係好鐘意白色嘅野)


房間亦以灰白色做主題~比人整潔乾淨嘅感覺!



準備好就開始做了,其實今次係琪琪第一次做1550Laser,開始嘅時候完全唔知要搽麻醉膏,但聽到要嘅時候真係有d擔心,因為一聽到麻醉我就會覺得係好痛,但為左要靚就要付出啦!


首先治療師幫我洗面,由於天氣凍治癒師好細心地幫我用溫水潔面!


潔面後,再搽試麻醉膏,敷20-30分鐘左右後就可以進行激光療程喇!(真係有d怕痛,希望唔好咁痛啦!)




1550激光能穿透至皮膚以下2mm的真皮層。因為我係第一次做,所以治療師以最低射頻透過微細激光刺激我的皮膚,令我皮膚中的水分產生熱效應,引起膠原纖維收縮,引發啟動我的皮膚自我修復機制,產生大量新生膠原蛋白,有效刺激骨膠原自行增生。




療程除了
感覺到激光掃落時的灼熱外,
原來並不是我想像中那麼痛,而且仲能有效解決皮膚鬆弛,細紋,乾紋,毛孔粗大,暗瘡印,凹凸洞及妊娠紋等問題,令皮膚回復緊緻、白晢及光滑。(係咪有心動嘅感覺呢?)





做完之後皮膚會有少少紅腫,所以一定要敷mask!治療師幫我敷呢個mask能夠即時舒緩減淡紅腫皮膚,真係舒服到令我訓左!



大家睇下我做完之後皮膚比起之前膚色均勻左好多,而且暗瘡印仲明顯減淡左添!



整個療程只需要1.5小時,呢1.5小時裏面真令琪琪戰戰兢兢,一開始以為搽麻醉膏就會好痛,但去到做的時候並不是想像中的那樣~琪琪亦冇諗過做後皮膚會有脫皮3天的後果,係我最擔心嘅時候(過左3日)皮膚明顯靚左好多,毛孔同暗瘡印都淡左好多,這是我最想要的皮膚,我一定會再繼續keep住做呢個療程,令皮膚變回BB肌!



Clinique DeLight
http://www.cliniquedelight.com/
地址 : 九龍尖沙咀加拿芬道18號恆生尖沙咀大廈10樓1001室
電話 : 2780 1100
Facebook Fan Page : https://www.facebook.com/Clinique-DeLight-401667526578004/info/



是次品是由Clinique DeLight提供的

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關品資訊,請直接聯絡該品牌/公司詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Karine Beauty Wonderland- 琪琪 生活上的點滴
My Blog Link:


留言

熱門文章