A La Seoul

Karine真係好鐘意韓國野!所今日約左去A La Seoul試妝試婚紗!

因為佢係正宗韓國人開架,而且價錢合理,聽聞服務態度仲好好添!


上到去A La Seoul , 比我感覺到地方好乾淨!
雖然環境不算大,但勝在環境舒服,韓味夠重!(hehe~我真係好鐘意韓國野)



呢度最吸引我的地方不是裝潢
而是佢嘅Staff!佢全部staff都係韓國人!韓風潮到不得了

每次去到
A La Seoul我都覺得好親切,除左會細心推薦你適合的婚紗外

對於你想試穿的,佢地完全唔會拒絕~而且仲好Nice添~

見佢間舖環境舒服,而且每件婚紗佢都好愛錫~仲好小心咁放!
我有信心佢D衫能夠持新淨!



Monica小姐就俾左本相簿我睇衫,態度亦都好親切,令我在整個試衫過程都很舒服自在!
而且仲感覺好韓味(唉!我又發傻了)
先在Catalogue挑選合眼緣的款式,看相不清楚的話抬頭望望眼前的實物就更清楚

我由於勁鐘意韓國野,無論化妝、護膚品、衫同鞋都係我大愛!總之係勁鐘意!
佢用嘅化妝品牌係韓國嘅 KC Korea 品牌~~(又係韓國~~HEHE正)





佢地婚紗 新郎禮服 租金都不算貴,係合理!

單件婚紗 OR 晚裝      - - -   HKD 4,200

1婚紗 + 1晚裝             - - -   HKD 6,200

1婚紗 + 2晚裝             - - -   HKD 7,880

1婚紗 + 3晚裝             - - -   HKD 8,880

新郎禮服                     - - -   HKD 1,680

而且Monica小姐服務真好,很有耐心地介紹,也會給建議唷~





首先佢地會用KC Korea產品幫我落妝後!再敷左一張保濕EGLIPS 嘅 paper mask !(全部產品都係韓國製做架~~ haha





登登登⋯正宗韓國人幫我化妝,佢一d中文都唔識架!Monica小姐幫佢翻譯!^_^又重左韓味了!




阿SUK佢仲好好人,好細心咁幫我化妝!
韓國人化妝會注重底妝夠唔夠薄,夠唔夠亮白

由需我嘅眉毛比較難劃,所以阿SUK幫我修左少少眉(正!有韓國人幫我修眉)
原來韓國人化妝好注重對眼
阿SUK用嘅假眼睫毛係韓國而家好HIT嘅一小片一小片咁貼上我嘅眼睛,
感覺好自然,唔會好似一片過嘅眼睫毛咁重!




終於到左SET頭喇~~平時坐唔定嘅我竟然可以坐定定等到SET頭!

呢個環節好重要,阿SUK幫我會左而家韓國超HIT嘅SAT頭捲髮器黎同我SET頭




YEAH~終於完成了~~大家覺得點呀?
我自己就好鐘意,因為成個妝好自然,由其事對眼!





我自己就搵左呢件婚紗黎試, 大家唔好睇佢好似平平無奇~~



睇真D,原來件衫係可以有2著效果出現,
只要加D心思、配件,就會可以有這個效果喇!




呢件玫瑰拖尾婚紗好靚! 著完上身開始覺得自己真係要結婚啦


頭髮真係SET得好細緻, 令我感覺到自己好似做緊公主咁~~哈哈




Monica其實好好傾, 我竟然試完衫仲傾左好耐先捨得走~~

Guildline 
婚紗:A la Seoul
化妝品購買地方:KC korea, KC mall, KC Plus, KC outlet
化妝品品牌:Eglips


此產品是由產品公司提供


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 

留言

熱門文章