終於忍受唔到自己嘅頭髮又唔直又唔鬈

忍左自己d頭髮又唔直又唔曲好耐喇!

今日去左Hair Trinity電髮搵 Katharine Lam幫我整頭髮,

點解要搵佢?~~~因為我係一個有選擇困難症嘅人!

而Katherine Lam 好細心,次次去到我都唔需要諗點整!佢會幫我諗埋邊樣襯我!

Hair Trinity 門面仲好靚!

地點仲好方便,係尖沙咀搵到呢個價錢都算合埋又近地鐵站!




👇👇👇電前,又唔直又唔曲咁,真係好難頂!!!
心情都變差了好多=.="


電髮後感覺髮質好左好多,冇之前咁爛!



Katharine Lam 次次都好好,仲整到我想要嘅髮型!
低我咁愛你!


大家覺得好看嗎?
而我就好喜歡了,就是我想要的!!!

如果大家要預約佢就要早D BOOK 喇,因為佢好FULL BOOKING!
希望幫到各位靚靚搵到個好髮型師!!!

Hair Trinity : www.hairtrinity.com
Address: 3A, Manson House, 74-78 Nathan Road, TST, KLN
Tel: 27224890

此活動是本人自費

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Karine Beauty Wonderland
E-mail :
Karine0626@yahoo.com.hk
Facebook : https://www.facebook.com/karine0626?ref=hl




留言

熱門文章