柔滑BB 肌工作坊

上星期六出席左由iTrial event ~柔滑BB肌工作坊!而且仲請左Kinki化妝師同我地分享 Mask 用後點樣按摩會比較吸收!


呢次活動真係好好玩!因為有我估下野!大家又估下A款同款B款大家估下邊款係Barrier Repair Mask?(比少少提示大家:藍色粉係吸濕粉)


琪琪開估話比大家知啦!答案好明顯啦!就係A喇!哈哈!其實我知好多人嘅答案都係同我一樣!(別笑我低B)



呢次其實係琪琪第一次出席咁多人嘅活動!而且仲要係咁多人面前落妝,真係有d尷尬!好喇~準備落妝喇!(希望唔會嚇親大家啦)


終於大膽地係咁多人面前落妝喇!係咪好嚇人呢?


打開Barrier Repair mask 係勁水潤,而且質感mask 係好細滑!

使用方法:潔面後,敷上面膜約5-10分鐘 (缺水肌膚可敷約15-20分鐘)。取下面膜,均勻塗抹臉上剩餘的美容液。如有需要,可再塗上面霜或其他保濕產品。


Barrier Repair mask 成份有蘊含骨膠原精華,為肌膚注入蛋白質成分,有效提升肌膚彈性,締造如BB般彈力嫩肌。啱哂我呢d皮膚勁乾嘅人!


敷完mask仲有化妝師Kinki即場教我地點樣做會令mask精華會比較吸收添!

原來敷完mask按摩真係好重要,做左按摩呢一part真係比平時吸收得快好多!(又唔信?睇下之後我化妝貼唔貼咪知囉)


iTrial 真係好細心!知道我地星期六出席完event都會去街街!準備好化妝品比我化個妝去街街!真係錫晒佢!


終於化完一個妝喇!可以靚靚出街街Lu!敷完mask令我整個妝都比平時貼服,感覺真係非常好!


參加iTrial 柔滑BB肌工作坊嘅活動真係勁開心,可以學到敷完mask點樣會比較吸收,又有遊戲玩,而且仲有好多我嘅第一次~第一次咁多人面前落妝、第一次出席咁多人嘅活動、第一次識到咁多朋友仔⋯


三重補濕彈力面膜(極潤)  Barrier Repair facial mask HA (super moist)
容量:5片/盒
價錢:HK$69


是次活動是由iTrial邀請的

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Karine Beauty Wonderland- 琪琪 生活上的點滴
E-mail :  Karine0626@yahoo.com.hk

TheZtyle Blog: http://karineki.theztyle.com




留言

熱門文章