泰國美食之夜

琪琪早前因左機票去泰國,但因為炸彈而要改機票去台灣!雖然同一班朋友去邊都冇所謂!
但我已經上網搵哂所有泰國道地野食!冇得去泰國食野真係勁唔開心,不過好彩比琪琪搵到一間正宗泰國菜!


一去到勁口渴,緊係叫番杯泰國咸零七喜飲下先啦!呢杯咸零七喜唔同平時係香港泰國菜餐廳味道,佢用正宗泰國咸檸檬,勁有泰國風格!


首先黎碗冬陰公湯刺激我嘅味覺下先!呢碗冬陰公湯酸辣濃度剛好,而且仲係真材實料,但一定要趁熱飲先好飲,如果凍左就冇咁好飲!


輪到頭盤喇,去泰國餐館必食嘅青芒果沙律勁足料,但有少少辣,酸味味,好野味!唔講唔知佢以為係木瓜絲,因為青芒果係冇香港嘅芒果味,唔食芒果嘅朋友都可以一試!


三色串燒沙爹
燒到肉汁剛好,唔會好乾,仲有肉汁沁出來,配埋個醬汁味道更出色!


呢道原隻秘制魷魚凍食係值得一試嘅!因為食咁多味菜最特別,佢有2種醬汁比你,我地呢d香港人緊係要試Wasabi配豉油先啦,勁新鮮!可以食到魷魚嘅海鮮味!
到泰國醬,眼睇以為鮮魷魚係一定要配Wasabi 先啱!但原來唔係佢呢知園醬有少少辣,但可以帶出魷魚更加鮮甜嘅味道出來!
估佢唔到一條平平無奇嘅魷魚可以做到咁出色!


青咖喱海龍皇配油鬆餅
呢個青咖喱對於琪琪黎講係有d甜嘅!因為我叫咩都要少甜或走甜!但朋友話唔甜,所以我都係覺得因人而異。
如果就咁食青咖喱d肉會比較油膩,但配上鬆餅味道剛好不油不膩!而且鬆餅燒到火候剛好,食完不會飽滿的感覺!


我留肚緊係有原因啦!甜品時間緊要食泰國最出名嘅椰子西米糕啦!佢有好重嘅椰子味仲有好多西米係入面,令到咬口更出椰膏仲入口即溶,勁足料!


論到我最期待嘅香芒椰子糯米飯喇!我為左佢先去食泰國野架!
糯米飯是軟綿綿的,因為佢係剛剛做出來,不是做左放在雪櫃裹的!但唔知係咪芒果唔當造呢?芒果是酸酸的,但其他都配合得好好!令我有點失望!唔得我下次一定會返黎食佢!


泰國。 我下一次都會再黎食,因為地點勁方便,而且食物質素又似泰國,又唔係好貴!所以我會再搵朋友黎食架!

鴻運泰國美食
地址 : 中環蘭桂坊榮華里13號
電話 : 2877 2971


留言

熱門文章