新泰風~18巷泰國餐廳

上次食完泰國菜後真係食過返尋味,心癢癢又想再食泰國野~今次約埋一班朋友去食18巷泰國餐廳 (銅鑼灣店)


泰國椰青 $44
指定動作,叫野飲~呢杯名叫泰國椰青非常特別,聽到個以為只係椰青咁簡單,原來佢係椰青沙冰,飲落非常清甜,而且非常解渴最啱食泰國菜或夏天飲用!

鮮蝦柚子沙律 $118
這味沙律同平時食的有點不同,因為我未食過柚子做沙律,柚子爽口清甜而且非常開胃,蝦也是新鮮的,並沒有偷工減料!


泰東北冬蔭清湯 $68
佢同平時飲的冬蔭公十分不同,平時出面飲開的湯是濃味很多,呢個清湯剛剛相反,是以清淡為主,但亦會保留住冬蔭公湯原有的味道,今次我叫左小辣已經好野味了,再配埋鮮蝦口感一流,而且佢的配料也十分多,材料有蕃茄、秀珍菇、草菇及蝦等等!


泰式鮮蝦刺身 $118
去食泰國野點少得叫我最愛嘅生蝦呢?呢個生蝦非常新鮮,而d辣椒勁辣由其是綠色最辣,醬汁是酸酸甜甜的能夠帶出蝦的鮮甜!


原條明爐蒸魚 $208
呢條魚勁滑,不但唔多骨,而且甜酸味剛剛好,唔會搶左條魚的鮮味,咁多味餸呢味係我最欣賞!


秘製黑椒炒蟹 $388
呢個蟹基本啖啖都係蟹膏,黑椒味不是好濃,因為呢個原因唔會搶左蟹肉的鮮味,蟹肉勁大隻啖啖都係蟹肉,放進口幾乎溶化了我。


女人的第二個胃出動喇,雖然食到好飽,但一定要食甜品!
芒果糯米飯 $78
芒果勁甜,糯米飯是新鮮做出來的,暖暖的,不是平時餐廳食的雪住給我們食,而且椰漿也不會太甜,好味到簡直好似去直泰國咁!


能夠同一班朋友到一個舒服的地方,而又有好味嘅野食真係好開心~


地址 : 香港銅鑼灣告士打道280號世貿中心1302B室

留言

熱門文章