做足準備來迎接夏天的來臨~(一)

剛剛踏入冬天正係好時機,未雨綢繆嘅我緊係要為夏天做足準備啦!身為一個毛小孩,唔可以夏天比人見到我成身毛。



琪琪選擇左去旺角朗豪坊MediLase進行第一次的大腿激光永久脫毛!




MediLase 以白色為主,一去到有一種舒適感覺,而且地方非常寬敞~令到放工後的我也可以放鬆心情去做呢次療程!




去到後療程總監細心地同我講解MediLase療程的過程,原來MediLase對客人宗旨以真愛待人,事事全力以赴。佢地以21專人服務,每次由光學療程總監與光學治療師緊密監察客戶進度及皮膚狀況,以二對一方式服務每位尊貴客戶。 療程總監亦考獲「光學療程監督」證書,同時光學治療師具備一級專業資格7,並通過註冊醫生培訓,可以令整個療程放心交給她們做!


MediLASE PRO-U™係採用 755nm激光脫毛科技,相比其他光學技術,其能量更大,更有效根除黑色毛髮,達致理想脫毛效果,而且仲用左全球最大直徑24mm放射機頭,加倍激光能量,大大縮減療程次數,療程時間最高節省5倍,醫學證實全球最快、最有效,令琪琪跟加安心去做呢次脫毛!

大家睇睇我做之前毛毛係比較多!

見完光學療程總監後就跟光學治療師進房,房間亦都以白色為主,非常整潔舒適!



治療師好細心地幫我的大腿用消毒濕紙巾清潔!


然後用剃刀慢慢地將我d毛毛剃走,再用筆定下位置確保我每一個部位都能夠接觸到激光,令到整個過程快捷方便起來!


MediLASE PRO-U比起其他公司做激光療程有少少不同,其他公司會用風機、冰袋或凍啫喱膏為皮膚降溫。其實這樣降溫方法除了令人感覺不舒適外,亦會令整個真皮層位置冷卻,能量的熱力不可以傳到皮膚底層以破壞毛囊,大大減低脫毛成效。


MediLASE PRO-U係用內置Cooling System,冷凍劑於激光發出前0.2秒發出,可即時將皮膚表層在同一時間時降溫,在準確的時間裡有效舒緩皮膚的灼熱感。該冷凍裝置能保持到只是令皮膚的表皮層降溫,而又不影響真皮層的溫度,便是較為理想的。


冇幫我搽凍啫喱膏,其實都有少少擔心會熱,又或者會痛,但過程裡並不會有這種感覺,做完後不單止皮膚白淨左,就連毛孔細緻左!


做完第一次後終於可以唔洗剃毛毛就著短裙了,再唔洗怕比朋友話我剃完後點解仲有毛毛剃唔淨喇!

網頁~http://goo.gl/vEB25d

如果大家有興趣做脫毛而從未體驗過MediLASE PRO-U的Treatment新客戶,只需要按以下網頁登記http://goo.gl/TpXbI7 就可以享有7激光脫毛優惠,想沒有毛毛的日子去過夏天,大家就要把握機會!


是次療程是由MediLASE PRO-U提供的

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關品資訊,請直接聯絡該品牌/公司詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Karine Beauty Wonderland-
 琪琪 生活上的點滴
My Blog Link:




留言

熱門文章