大排檔也可豪食?

為慶祝男朋友生日,緊係要食餐好啦!
今晚去左西餐大排檔食飯!咪睇佢名係叫大排檔好似好普通咁,其實佢名義上係大排檔,實際係好高級架!(唔信?大家睇埋咪知囉)


一入到去感覺到好高級嘅感覺,完全唔似佢個名咁大排檔feel!而且地方仲好寧靜最啱去拍拖、攪生日、同朋友靜靜地食飯嘅地方!


一去到就叫左杯草莓BB,因為佢個名好得意,所以叫左佢黎飲
呢杯草莓BB並不是太酸,甜味剛剛好,正


頭盤~迷你海鮮拼盤
(生豪4隻 / 鮑魚2隻 / 日本刺身帶子2隻 / 鮮蝦8隻 / 纽西蘭聖子刺身)



佢d海鮮勁新鮮,隻隻都有我塊面咁大!而且佢嘅配醬清清的可可帶出海鮮嘅鮮味!d生豪勁新鮮,一d沙同腥味都冇~平時我食到腥味唔會再食,點知我一口氣食曬4隻(因為男朋友唔食生豪)


食完海鮮緊係要飲返個湯暖下個胃啦!
我揀左黑松露蘑菇湯,佢調教嘅味道啱啱好,唔會太鹹,仲有咬口添,能夠一粒一粒食到蘑菇蓉,而且仲好滑添!


呢個黑毛豬海鮮肉骨茶真係勁足料,完全冇偷工減料,仲有好清甜嘅海鮮味,而且仲唔會感覺到油膩添!


松露煮日本年糕
呢味松露煮日本年糕係西餐大排檔獲獎必食推介黎架~佢勁多黑松露而且採用正宗日本年糕,原來松露味道同年糕係可以好夾,年糕柔軟度適中再配上松露令整道菜提升至極點。



BB乳鴿
去呢間餐廳必食之選,因為乳鴿是新鮮炸做出來的!佢嘅肉非常柔嫩、勁多肉汁流出來,非常香口!
溫馨提示:BB乳鴿係要早一日前訂架,因為好搶手,好快就賣曬喇!


橡樹果級別黑毛豬~肉眼蓋
嘩!佢個肉眼蓋配菠蘿簡直係絕配,咁都比佢地諗到,只係食肉眼蓋會有少少滯,但配埋菠蘿一d滯嘅感覺都冇,仲能夠帶出肉原有嘅味道!而醬汁是醋為主酸酸甜甜份外野味


呢度嘅店員仲好細心地幫我送上甜品比我男朋友,整到成個氣氛好sweet !

日本椰子雪糕一d都品甜,最啱我地香港人咩都要少甜!


西餐大排檔我一定會去再食,因為野食好新鮮而且店員仲好好人,時時刻刻每朝都會一張枱嘅客人!今時今日咁嘅服務態度唔係度度地方都有架喇!

地址: 銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心7樓電話: 2882 9930



留言

熱門文章