戀上了玻尿酸的日子之<三分子玻尿酸藍銅精華~GHK-Cu Moisturizing Serum>

近排琪琪成日捱夜,攪到皮膚差左好多!
所以試下呢支FOR BELOVED ONE三分子玻尿酸藍銅精華~有睇開琪琪嘅朋友都知我勁鐘意玻尿酸嘅野!因為過左25歲後肌膚嘅底層骨膠原會慢慢流失~所以係時候要好好咁愛護我嘅肌膚喇!


FOR BELOVED ONE全新升級版三分子玻尿酸藍銅精華液,係特別添加了藍銅胜肽,可加強刺激膠原蛋白增生,讓肌膚保有水嫩Q彈。同時,具有抗氧化作用,能恢復肌膚嘅自我修補的能力,幫助脆弱肌膚加強建構保護層,修護與平整肌膚;而且仲添加左全新保濕專利可為肌膚全日保濕無間斷。
盒外仲有有效日期提示,限期3年~有排用Lu!

三分子玻尿酸藍銅精華能瞬間為肌膚抓水、補水、造水。有效滋潤肌膚並延緩老化,令皮膚更具彈性,恢復肌膚的自我修補能力並增強肌膚防禦力,幫助脆弱肌膚加強建構保護層,修護及平衡肌膚,回復水嫩彈性。


使用方法:正常護膚步驟最後,將精華搽上面上,輕輕按摩便可!







玻尿酸激活因子Exo-H、孔雀石萃取、全新密三糖Oligo GGFTM 和 Ichtyocollagene™海洋膠原蛋白等專利配方、藍銅胜肽、保濕專利多醣體WSK™ 及 PatcH2O。


使用前皮膚真係好乾,但用左FOR BELOVED ONE三分子玻尿酸藍銅精華之後肌膚明顯水潤左、仲光滑左添!


FOR BELOVED ONE三分子玻尿酸藍銅精華 $360 / 17ml,有這種質素價錢都算合理,而且仲有我最愛嘅玻尿酸~低用!


是次品是品牌提供的


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關品資訊,請直接聯絡該品牌/公司詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作  

Karine Beauty Wonderland- 琪琪 生活上的點滴
My Blog Link:




留言

熱門文章