愛上花味的我~evie的限量版三色玫瑰花水

近期因天氣反常,成日又熱又凍,令皮膚難以適應攪到面部敏感~聽聞玫瑰花水可用舒緩面部不適,所以又係時候試下新野了!今次選擇了evie的限量版三色玫瑰花水


evie的限量版三色玫瑰花水外觀非常高貴華麗嘅感覺,而且仲係生產保加利亞。成份仲好高品質添,100% 有機玫瑰花水(有機大馬士革玫瑰、白玫瑰、千葉玫瑰)而且仲適合所有肌膚。



打開盒後是噴頭非常方便我呢d懶人,能夠平均噴到面上!
噴上面後,然後輕輕拍打面部的肌膚直至完全吸收~



evie的限量版三色玫瑰花水能溫和喚醒及調整肌膚,帶來深層保濕作用。提升後續護膚品的功效,而且沖有淡淡嘅花香,用後很快便吸收到皮膚,能夠給皮膚充足的水份!


當肌膚感到乾燥時,作保濕噴霧使用。亦可在潔面後作化妝水或化妝後也可當保濕水用,而我就2樣都試過,化妝後用肌膚明顯上妝了很多,而且整個妝容比平時水潤左好多,最啱我呢d勁乾而又敏感嘅人用。



evie的限量版三色玫瑰花水集3種有機玫瑰製成,每年六月清晨在保加利亞的山丘以人手採摘大馬士革玫瑰,然後以雙重蒸餾法擷取最高比重的嬌貴奧圖玫瑰精華,再加上白玫瑰及千葉玫瑰,成分絕對天然,玫瑰水蘊含豐富的抗氧化物,喚醒及調整肌膚,帶來深層保濕功效。


自從認識左花水後已經將花水取代了化妝水,而且用左對evie的限量版三色玫瑰花水真係又愛又恨,而平時的我會喜歡攞花水放在落妝棉度敷,其實真係有點浪費,但用左evie的限量版三色玫瑰花水後唔單止唔需要放在落妝棉度敷面,而且敏感仲少左好多,雖然佢價錢略貴,但覺得物有所值的。


售價:$438/120ml

是次品是由iTrial提供的

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關品資訊,請直接聯絡該品牌/公司詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Karine Beauty Wonderland- 琪琪 生活上的點滴
My Blog Link:


留言

熱門文章