終於解決玫瑰痤瘡的煩惱

琪琪面部真係有好多問題,因為成面都有勁多微絲血管,而且聽醫生講有玫瑰痤瘡機會會比一般人大,所以再次到AesMedic 進行療程,今次會做一個PDL Pulsed Dye Laser 脈衝染料激光!



去到姐姐每一次都會問我飲水或花茶,而我會選擇飲花茶放鬆心情去做treatment!



一入到房間以整潔為主,今次醫生會幫我用PDL Pulsed Dye Laser 脈衝染料激光,這是一種特波長(585-595nm)的激光,特別受血管內紅血球的血紅蛋白吸收,因此可以治療一系列和血管相關的皮膚問題。



治療師首先會幫我清潔好皮膚後,便進行PDL Pulsed Dye Laser 脈衝染料激光療程,此療程係唔需要敷麻醉膏的,所以琪琪怕麻醉膏會令皮膚敏感的煩惱沒有了!



療程終於開始喇~醫生會幫我有微絲血管擴張、暗瘡的地方局部做脈衝染料激光,都是針對不正常的皮膚血管增生,利用PDL激光都可以把這些血管有效消除。開始時真係有點痛,但係接受到的,為左靚琪琪真係可以去到好盡!



PDL Pulsed Dye Laser 利用激光可以把這些不正常的血管消除,大大減低出現玫瑰痤瘡的現像。



做完激光後皮膚明顯地紅同會腫左,但治療師幫我敷了大約20分鐘的舒緩降紅mask後就會沒有那麼紅了,仲可以即時化妝添。



進行PDL Pulsed Dye Laser 脈衝染料激光前面部皮膚紅根比較明顯,做完激光後的7天效果好明顯睇得出,紅根比之前少了好多。



P.S. 做完PDL Pulsed Dye Laser 脈衝染料激光緊記要勤力敷mask做好保濕,會令療程效果更佳。



真係好多謝 AesMedic ,做完PDL Pulsed Dye Laser 脈衝染料激光不但止皮膚好左好多,不但紅根沒有了,同時面色也均勻了好多!

AesMedic Facebook : https://www.facebook.com/aesmedic/?fref=ts
AesMedic 優惠登記 : https://goo.gl/h3cKLa
Address : 銅鑼灣世貿中心24樓2403室



是次療程是由 AesMedic 提供的

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關品資訊,請直接聯絡該品牌/公司詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Karine Beauty Wonderland- 琪琪 生活上的點滴

聯絡方法
E-mail : 
 Karine0626@yahoo.com.hk
Instagram : Karine_ki



留言

熱門文章