IPSA x CASIO 眉妝自拍研習坊令我如何拍攝才是最美

由於琪琪影相同化妝都覺得自己不夠完美,所以早前出席了IPSA x CASIO 眉妝自拍研習坊活動,今次活動令琪琪學懂如果化一個上鏡最靚的妝容,亦同時用拍攝技術去捕捉最靚的一面!


活動仲請來嘉賓同我們一眾講解如何運用 IPSA 化妝產品、自拍神器TR-70是最好的。


而且仲有 IPSA經理亦為我們講解 IPSA公司的產品成份、如何便用和公司背景。


好開心終於可以試到 IPSA 最新出嘅眉粉~同場亦都可以試埋 IPSA 所有今季的產品^^


對於琪琪來說,IPSA 呢次活動教學真係有好大得著,因為我的黑眼圈真係好勁,而 IPSA 今次亦都即時教我地如何運用他們的產品是最好的。


教完化妝品後,仲有潮流女生雜誌編輯教授教我地如何運才TR70是最好的





CASIO-TR70總共有3隻色,如果琪琪買會選擇白色喇~心心眼又再出動了^^



同場亦有Casio另一款的美顏相機ZR3600,相信不少朋友都已有 Casio其中一款相機,而琪琪我已入手了ZR3500,只可惜我已購入,如果不是我會買的(⌒▽⌒)



即場會有TR70比大家試用,同埋如何運用可以令自己相更加出色


琪琪一路都好想參加一些能令自己拍攝及化妝技巧提升的課程,希望令自己拍攝及化妝更加好,所以今次能參加到IPSA x CASIO 眉妝自拍研習坊」真係學到好多野,而且仲可以見到好多人氣YouTuber 真係好開心,能夠學到野之餘,同時又可以集郵,希望日後都可以繼續參加多d此研習坊啦!




免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關品資訊,請直接聯絡該品牌/公司詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Karine Beauty Wonderland- 琪琪 生活上的點滴

聯絡方法
E-mail : 
 Karine0626@yahoo.com.hk
Instagram : Karine_ki



留言

熱門文章