JaneClare葡聚糖草本保濕消毒精華

勤洗手👏🏻、戴口罩😷,相信冇人唔記得喇!
由於經常洗手關係,我的手已經開始出現乾紋的情況!
而冇得洗手的時候,我會使用酒精搓手液,但每次用完後手都會又紅又痕(相信是敏感)我有懷疑過自己是不是對酒精敏感!



而近日就轉用了 JaneClare 葡聚糖草本保濕消毒精華🙌🏻 是我唯一沒有敏感的搓手液。



這支消毒精華能殺滅 99.9% 細菌病毒,而且蘊含 β-葡聚糖 (Beta Glucan)及天然保濕滋潤成分,可殺菌同時滋潤肌膚,同時可促進皮膚益生菌生長,即使在傷口上使用都不會有「那」皮膚的感覺!🤗



現在我每日都只會帶葡聚糖草本保濕消毒精華出門,不再需要 Handcream 了,皆因用後肌膚不會有痕癢及乾燥的感覺,而且有一定的滋潤度,寧願將手袋留多一個位放口罩😷



而現在 JaneClare 更與大家一齊在家中抗疫,只要到以下的網站訂購[葡聚糖草本保濕消毒精華],購滿HK$300或購買三瓶100ml 的,即可以享受免費送貨服務「離島收$100」(讓大家在家中也可購買到)😍,平時正常要 $500先送貨架,大家可以同朋友夾埋一齊訂購啦👭!真係好好用架!

訂購網站:http://bit.ly/3bidssj

JaneClare葡聚糖草本保濕消毒精華
HK$38 / 30ml
HK$99 / 100ml

留言

熱門文章