認識皮秒激光(PICOlaser)的一天

早前非常榮幸可以出席到AesMedic 活動令我認識到皮秒激光(PICOlaser)面部/身體去斑療程,而且近排因為工作壓力攪到成面暗瘡,仲要有印,所以去試做一下佢有幾勁!


是次活動仲請左Dr. Sky Wong 講解皮秒激光(PICOlaser)的詳盡資料,原來皮秒激光PICOlaser運用的脈衝比傳統激光快接近十倍,達至一百億分之一秒。此短脈衝不但減少激光放熱時間,更能減低其創傷性,而且對色斑產生「機械性」激光壓力震動,此技術利用震動原理把色斑打碎1,同時更可刺激母細胞產生骨膠原。研究表明,它有效地降低皮膚粗糙度達39.22 

AesMedic不單擁有專業醫學團隊,由具經驗之醫生團隊主理,以專業角度分析客人需要,配以嶄新先進科技,提供優質專業的美研服務;同時,為照顧客人健康,更提供功能醫學服務,包括:壓力管理、體重管理、睡眠管理、敏感管理等。
AesMedic環境仲非常舒適,一入去有一種賓至如歸的感覺,而且仲有咖啡機,可以飲咖啡令大家醒一醒神!


由於當日我身邊不適,姐姐仲好好咁安排杯花茶比我飲!


一路飲花茶一路睇風景去放鬆心情去享受我呢次療程,實在太嘆了!


嘆完後治療師叫左我入房去做皮膚測試,完成了皮膚分析後,便去見醫生,醫生再一次細心同我講解我皮膚上的問題後,便開始我的療程了!


治療師細心地幫我洗乾淨面後,醫生便進來開始幫我做皮秒激光(PICOlaser)面部去斑療程,其實開始時真係有d驚,因為
PICOlaser整個療程都是沒有麻醉的,但要靚唔要命係女人的天性呵!


原來PICOlaser一d都唔痛,只是有d彈下彈下的感覺,而此療程有效改善以下問題:表淺色素/斑,由於有嶄新的皮秒機械光,令到打碎色斑的效率和效果更為顯著。而且對雀斑、曬斑、太陽班、老人斑、咖啡牛奶斑特別有效。另外皮秒激光對皮膚的熱力刺激性大大降低,所以在處理荷爾蒙斑理論上反黑的機會比起傳統的激光減少。大家都能看到我面上真係有好多紅印!


 傳統激光同皮秒激光的對比真係好大!
療程技術
皮秒激光Picolaser
傳統激光
脈衝
超短脈衝
短脈衝
效果
有效
低刺激性
普通
療程次數
恢復時間
療程間隔
7-14
2-4 星期

溫馨提示:做完Laser記得記得要做多d保濕呵!



做完後緊係要整靚個樣先可以離開啦,不得不讚AesMedic真係好細心,由入門到走的一刻都感覺到好貼心,不單環境好、仲細心到做完整個療程後會有藥膏給我降紅、保濕等等⋯而且2日後還會打電話問我皮膚上的進度,真係好窩心!


PICOlaser皮秒機械光能k有效激發母細胞產生骨膠原,令皮膚可以回復彈性和緊致,減少幼紋,收細毛孔,達致嫩膚的效果;於去除色斑的同時,亦可令皮膚緊致,一舉兩得。


AesMedic Facebook : https://www.facebook.com/aesmedic/?fref=ts
AesMedic Link : https://goo.gl/h3cKLa
Address : 銅鑼灣世貿中心24樓2403室

是次療程是由 AesMedic 提供的

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關品資訊,請直接聯絡該品牌/公司詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作  

Karine Beauty Wonderland- 琪琪 生活上的點滴
My Blog Link:




留言

熱門文章